ماکوئی

ساخت وبلاگ
با سلام ممنون به وبلاگم سر زدین وقتتون رو برام گذاشتین موضوع در باره ی هک کلش هستش خواهش میکنم گول سایت هارو نخورین همش کلاهبرداریه می دونین چرا چون 30 تومن دادم به خیال خودم نسخه سدور اصلی کلش رو گرفتم ولی یه کلاه به چه گشادی گذاشتن رو سرم که نگو خلاصه خواهشا سرغ هک کلش نرین نیست ای عقیده رو از چندین مهندس کامپیوتر پرسیدم و جواب مثبت دادن باز هم تشکر می کنم وقتتون بخیر موفق باشید. ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : هک کلش, دانلود نسخه ی هک شده ی کلش, دانلود هک سرور اصلی کلش, جم رایگان کلش, نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 491 تاريخ : يکشنبه 20 / 2 ساعت: 3:21

gta 5

ضد پلیس : aezakmi

سلامتی و پول : hesoyam

تفنگ :

uzumym

lxgiwyl

پرش بلند : kangaroo

بدنسازی : jsdsod

سیاه شدن ماشین ها : iowdlac

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 567 تاريخ : پنجشنبه 18 / 2 ساعت: 14:41

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی را برای شما آرزومندم.

 

 

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : سال نو مبارک,تبریک گویی سال نو,شعرتبریک سال نو, نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 680 تاريخ : شنبه 9 / 1 ساعت: 15:16

عید نوروز را به همه ی شما تبریک می گم .

وامید وارم وقتی سال را از صفر شروع می کنید بهترین شکل ممکن باشد.

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 521 تاريخ : شنبه 9 / 1 ساعت: 0:03

ز نای مرده ام امشب نمی آید نفس بانو

نمانده از برم دیگر که راه پیش و پس بانو

غزلهای مرا هر شب بخوان آخر تو یادم باش

خدا حافظ که من رفتم اکنون زین قفس بانو

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 547 تاريخ : چهارشنبه 11 / 10 ساعت: 23:50

به دنیا آمدی گریان بودی

نداشتی جامه ای عریان بودی

به وقت رفتن از دار جهان تو

همان بودی که از بنیان بودی

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 628 تاريخ : چهارشنبه 11 / 10 ساعت: 23:49

این دل از سینه برون شد بیا برگردیم

سینه ام چشمه خون شد بیا برگردیم

تو ببین بانک خروس خون و ما دربدریم

عاشق دشت جنون شد بیا برگردیم

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 543 تاريخ : چهارشنبه 11 / 10 ساعت: 23:48

غم که با من همنوایی میکند

درده دل کدخدایی میکند

روزو شب نالم زدستش ای خدا

هر دم این دل را فدایی میکند

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 516 تاريخ : چهارشنبه 11 / 10 ساعت: 23:47

چشم برهم نزدم تا که شکسته بالم

آسمان گریه نکن منکه مریض احوالم

عمری اندرقفسم سوختم و ساخته ام

غیرغم نیست کسی تا که بپرسید حالم

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 555 تاريخ : چهارشنبه 11 / 10 ساعت: 23:46

20 ویژگی جالب که در GTA V منتظر آن ها هستیم

سایت Gamingbolt در اقدامی جذاب دست به انتشار مقاله ای درباره ی 100 ویژگی برتر بازی GTA V زده است. در ادامه با بیست تای برتر با ما همراه باشید.

20.داشتن سگ به عنوان همراه

اسم سگ Chop است که قادر خواهد بود در مراحل بازی به شما کمک کند. او شما را برای رفتن به مکان های مختلف همراهی می کند, حتی می توانید او را سوار وسیله ی نقلیه خود کنید.

Franklin_Chop_Extended

19. مینی گیم های زیاد

اگر فعالیت های درون بازی برای شما کافی نباشند, نشانه هایی از وجود مینی گیم هایی در بازی اصلی وجود دارد. که این ها از طریق اسمارت فون در دسترس خواند بود. ممکن است شرکت راک استار با قرار دادن جدول رتبه بندی برای امتیاز های بالا این ویژگی را گسترش دهد. فقط دنیای مجازی عظیمی که می توانید بر آن سلطنت کنید را فراموش نکنید.

18.ماموریت های شکار فصلی

بازی کننده می تواند برای به دست آوردن پول بیشتر به شکار فصلی بپردازد. در تریلر بازی نشان داده شد یکی از شخصیت های بازی برای این ماجرا پول دریافت می کند. پس اگر شما از درامدی که از سرقت, خواص, سهام و فروش گوشت حیوانات شما را رازی نمی کند با انجام این ماموریت ها و کشتن یا زندانی کردن افراد مختلف پول خود را افزایش دهید.

17
.زیر دریایی!

بازی برای شما زیر دریایی نیز فراهم دیده است تا به وسیله ی آن به اعماق دریا ها بروید. آیا برای انجام ماموریت ها نیز به زیردریایی نیاز می شود؟ یا این که آیا زیردریایی ها با موشک مجهز می شوند؟ ما جواب این سوال ها را نمی دانیم ولی می تونیم بگوییم که این ها را می خواهیم.

GTA-V_new-1

16.تیر اندازی

مکانیک جدید تیر اندازی در بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است. برای ساخت این مکانیک از دو بازی Max Payne 3 و Red Dead Redemption بهره برده اند. کنترل تفنگ ها در بازی روش های مختلفی دارد که این ویژگی احساس رضایت بیشتری را القا میکند و از آن حالت خسته کننده در آمده است.

نسخه پنجم

15.رانندگی ارتقاع یافته

رانندگی در نسخه چهارم این بازی اصلا بد نبود ولی از یک تجربه ی ایده آل دور بود. به نظر می رسد که این نسخه از بازی یک چیز جدیدی برای نشان دادن دارد. راکستار نیز برای بهبود در این ویژگی سیستم هندلینگ جدیدی برای بازی سفارش داده است که ماشین ها بیشتر به ماشین های مسابقه ای شبیه شوند.

14.Xbox 360 و PS3

دیدن این که این بازی برای نسل حاضر عرضه می شود بسیار جذاب است زیرا برای تجربه ی این بازی نیازی به صبر کردن تا نوامبر نداریم. درست است که برای بازی کردن نیاز به نصب است، درست است که در دو دیسک عرضه خواهد شد ولی به این فکر کنید که اگر بازی برای کنسول های نسل بعدی عرضه می شد باید آستین بالا می زدیم و برای خرید یک کنسول جدید اقدام می کردیم.

13.قمار کردن

البته شما می توانید از راه های دیگر پول سازی کنید. یا این که فقط به قمار بپردازید و با پولی که به سختی به دست آورده اید قمار کنید تا این که آن را چند برابر کنید. البته همیشه امکان باختن شما نیز وجود دارد. یا پول دار تر شو, یا برو خونه. درسته؟

12.شکار

این بازی به بازی کنندگان این اجازه را می دهد که به مناطق بیرونی شهر بروند و به شکار حیوانات وحشی بپردازند. که حداقل پانزده نوع مختلف در بازی وجود دارد.شامل: گوزن, پرندگان و حیوانات دیگر که اگر مراقب نباشید شما را خواهند کشت. ما بر این اعتقادیم که پاگنده در جایی در نقشه پنهان شده است. نمی دانیم که چه مقدار پول بابت آن خواهند داد؟

gta-5-hunting

11.غواصی

بازی شنا در زیر دریا را معرفی کرد. بازی باز در این بازی می تواند در دریایی با ظاهری واقعی غواصی کند. مقیاس این بازی بسیار بزرگ است که راک استار گستردگی بازی RDR را کوچک بیان می کند!

10.عوض کردن شخصیت ها

شما این امکان را دارید تا در بازی بین شخصیت های بازی جا به جا شوید. این اتفاق به این صورت رخ می دهد که دور بین با بالای نقشه رفته و بر شخصیتی که شما انتخاب کرده اید فرود می آید. این یک راه خوب برای جا به جایی در نقشه است. و بیشتر از هر چیز دیگر اگر از اتفاقی که هم اکنون در حال رخ دادن است خسته شده اید تنها کافیست شخصیت در حال بازی را عوض کنید.

GTA-V_HUD-fan-mock-ups-5

9.وسایل نقلیه زیاد

GTA V وعده ی وجود تعداد زیادی از وسایل نقلیه را داده است که تعداد آن از هر یک از نسخه های دیگر بیشتر است. بازی باز می تواند به وسیله ی ماشین ها, کامیون ها,ون ها و هواپیما ها در شهر لوس سانتوس گشت و گذار کند. اتوموبیل های نسخه ی قبلی نیز در این بازی وجود دارند.

8.تفنگ های زیاد

آن صحنه در فیلم Matrix را به خاطر دارید که نئو گفت:«ما تفنگ نیاز داریم. خیلی تفنگ»؟ همه ی آن نوع تنفگ هارا در این بازی تصور کنید. بر طبق گفته ها در این بازی هشت نوع سلاخ وجود دارد. از جمله: تنفگ, تپانچه, تفنگ ساچمه ای, مواد منفجره و خیلی بیشتر که همگی برای تخریب کردن گرد آوری شده اند.

7.GTA 5 Multiplayer

GTA V امکان بازی چند نفره را به وسیله ی GTA Online ارائه می دهد.که شامل یک دنیای بزرگ پر از بازیکنانی که مشغول رانندگی, پرواز و ویران کردن میباشد. بازیکنان قادر خواهند بود که با یکدیگر تعامل کنند و با استفاده از شبکه های اجتماعی نمرات خود را به اشتراک بگذارند و با یکدیگر مقایسه کنند.

6.محیط های انهدام پذیر

تریلر گیم پلی بازی نشان داد که یک ون به یک دیوار ترک خورده برخورد میکند و سبب فروپاشی آن می شود.در نسخه های پیشین بازی چنین امکانی وجود نداشت ولی به نظر می رسد که شماره ی پنجم بازی مراحلی را بر این پایه در خود گنجانده است. مطمئناً نباید انتظار فرو پاشی یک آسمون خراش را داشت ولی منتظر امکانات زیادی هستیم.

5.موتور بازی سازی جدید

موتور بازی سازی جدید این امکان را می دهد که وسعت و فاصله دید بیشتری در بازی به وجود آید. راک استار در این بازی کوه ها و پایان دید را بسیار بسیار دور رندر کرده است. همچنین وجود این موتور سبب سایه زنی ها و نور پردازی بهتر در بازی می شود.

d6987_gtavscreenshot065_24

4.راه های جدید برای فرار از دست مقامات

بازی بازان می توانند از گروه های خلافکار برای کمک برای فرار از شرایط سخت استفاده کنند. از جمله این شرایط می توان به این دو مثال اشاره کرد: مبارزه با باند هایی که از پیش برای جنگیدن برنامه ریزی کرده اند و دیگری مبارزه با اجرای قانون.

3.امکانات بیشتر برای برنامه ریزی ماموریت ها

شما نمی توانید بدون هیچ نقشه ای مراحل را به اتمام برسانید. بازی به شما این امکان را می دهد تا برای اتمام رساندن مراحل برنامه ریزی کنید مانند انتخاب کردن وسیله نقلیه مناسب, انتخاب خدمه و سلاح مناسب.

2.شخصی سازی سلاح ها

شما می توانید سلاح های خود را شخصی سازی کنید. می توانید به سلاح خود لیزر نقطه ای, صدا خفه کن, نوسان نما و… اضافه کنید. تا مطمئن شوید که برای ماموریت های مختلف و بانک زنی هستید.

gta-5-new-screenshots

1.نقشه ی بسار بزرگ

یکی از عواملی که GTA به یکی از بهترین بازی ها و مورد انتظار ترین بازی ها تبدیل شده است وجود وسایل نقلیه و منظره ی بسیار زیبا در بازی است. راک استار اعلام کرده است که نقشه و گستردگی این بازی بسیار بزرگ تر از GTA IV و RDR و دیگر بازی های گذشته است و اگر این بازی ها با یکدیگر ترکیب شوند باز هم به وسعت این بازی نخواهند رسید!


ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 961 تاريخ : دوشنبه 25 / 9 ساعت: 14:21